4-suwowe silniki zaburtowe Honda znane są wysokiej jakości, niezawodności i długiej żywotności. Ich nowoczesna i przyjazna dla otoczenia konstrukcja od samego początku, czyli lat 60. XX w., wyznacza światowe trendy w branży motorowodnej. Wdrażane innowacyjne rozwiązania techniczne opatentowane przez Honda przesuwają granice możliwości zapewniając użytkownikom 100% przyjemności spędzania wolnego czasu lub pracy na wodzie. Jedną z tych innowacji jest PGM-FI™.
Programmed Fuel Injection – jest to elektroniczny układ zapłonu opracowany przez koncern Honda, polegający na wielopunktowym, sekwencyjnym programowanym wtrysku paliwa. Współpracując z innymi unikalnymi, innowacyjnymi rozwiązaniami Honda jak BLAST™ oraz ECOmo, PGM-FI zapewnia bardzo dobre przyspieszenie i płynne rozwijanie mocy w całym zakresie obrotów przy wykorzystaniu każdej kropli paliwa. W efekcie zapewnia użytkownikom komfort i przyjemność podczas sterowania jednostką pływającą wyposażoną w silnik zaburtowy Honda przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów eksploatacji wynikających z oszczędnego spalania paliwa.
PGM-FI to niezawodne i sprawdzone w praktyce rozwiązanie, stosowane od lat 80. XXw. w silnikach do samochodów wyścigowych, osobowych i motocykli Honda. W silnikach zaburtowych znajduje się w standardowym wyposażeniu konstrukcji BF 40/50, BF 60, BF 80/100, BF 115/135/150, BF 175/200/225, BF 250 i BF 350.